Pages

2.2.10

Aknetrent'li Günler


1 senedir harici olarak devam ettiğim sivilce tedavime benim de isteğimle doktorum dahili olarak devam etme kararı aldı.Başlıktan da anlaşılacağı üzere Aknetrent kullanmaya başladım.Aknetrent aslında hepinizin belki Accutane belki de Roaccutane olarak duyduğu ilacın ismi değişmiş hali.İlacı 1 firma üretiyor 11 firma pazarlıyormuş bu yüzden isimler değişik ama içerik aynı.


İlaç ağır.Doktorum vermeden önce 7 tane tahlil istedi benden.Çok şükür tahlillerim iyi çıktı da başlayabildim.Ama her ay karaciğer değerlerimi ölçtüreceğim.Çünkü bu direkt karaciğeri etkileyen bazı insanlarda da yiyen bir ilaç.Doktor imza karşılığında veriyor ve şuan ismini hatırlayamadığım 2 etken madde içeren antibiyotik kullanmamanız gerekiyor tedavi esnasında.Kullanan arkadaşlarımdan biliyorum dudaklar fena çatlıyor,kanıyor;yüz pul pul dökülüyor.Bepanthene bağımlısı oluyorsunuz.Bana doktor şimdilik sadece dudaklarıma sürmek için pomad verdi.


Daha 2.günüm dudaklarım kurumaya başladı zaten.Prospektüsünde yazan yan etkilerinden yorgunluk da var tabi.Tek yan etkisi bu olsa keşke.Birçok yerde okuduğuma göre sinir yapıyormuş biraz.Depresyon yarattığına inanmıyorum! 4 ayda düzeliyormuş normalde ama doktorum 6 ay devam ettiriyormuş bir daha aynı sorunla karşılaşmamak için.Bu süreçte Allah bana ve yakınlarıma bol bol sabır versin.6 ay sonra buraya bebek gibi bir cildim oldu postu girebileyim inşallah.Bana şans dileyin.


Herkese sağlıklı günler diliyorum efem.

4 yorum:

serrose dedi ki...

Bol sans canim kolay gelsin.
Gecmis olsun
en kisa zamanda bebek gibi bir cildin olur insallah

Abuk Kraker dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sergül'cüm.

Adsız dedi ki...

Merhaba, doktorum bana da kullandığınız ilacı verdi. İmza karşılığında. 6 aylık bir tedavi olacakmış... Siz bir faydasını gördünüz mü? Şuan cildiniz nasıl? Bilgilendirirseniz çok memnun olurum...

Ece..

Abuk Kraker dedi ki...

Merhaba Ece,

Şuan cildim oldukça düzgün. Zahmetli bir süreçti ama bitti çok şükür. Sabırla devam edersen çok işine yarayacağına eminim.