Pages

15.11.09

Mim Mim Mim...

Hello Kitty'de gördüm bu mimi çatladım,kıskandım bende yapayım dedim. :)

En son ...(yaptığın)

1. En son aldığınız besin nedir? Fast Food :D
2.En son kimi aradınız ? 4 gün önce arkadaşımı.
3. Son mesajınız? Anne geldim ben.
4. Dinlediğiniz son şarkı ? Hatırlamıyorum :/
5. En son ne zaman ağladınız ? Bunu da hatırlamıyorum :)

Hayatınızda hiç ... ?

6. Aynı kişiyle iki kez cıktınız mı? Hayır.
7. Hic aldatıldınız mı ? Sanırım evet.
8. Birini öptünüz ve pişman oldunuz mu ? Hayır
9. Özel birini kaybettiniz mi ? Hayır.Kaybetmek derken??
10. Depresyona girdiniz mi ? Evet.
11. Sarhoş oldunuz ve kustunuz mu? Hayatımda hiç sarhoş olmadım.
13 Favori renginiz...Gri,siyah,kahverengi,taba,kestane.

BU YIL HİÇ ... ? : (2009)15. Yeni arkadaş edindin mi ? Evet
16. Erkek arkadaşınla kavga ettin mi ? Evet.
17. Ağlayana kadar güldün mü ? Evet
18. Seni değiştiren biriyle tanıştın mı? Hayır.
20. Senin dedikodunu yapan birini yakaladın mı? Evet hemde çooooo..k
21. Facebook'ta arkadaş listendeki biriyle öpüştün mü ? Hayır.
22. Facebooktaki arkadaş listendekilerin kaç tanesini gerçekte tanıyorsun ? Hepsini tanıyorum.
23. Kaç tane çocuğun olsun istiyorsun ? Daha çok var ama 2 olabilir sanki,emin değilim. :)
24. Evcil hayvanın var mı ? Evet.
25. Adını değiştirmek ister misin ? Hayır. Gayet memnunum :)
26. Son doğum gününde ne yaptın ? Sevdiklerimle beraber günün keyfini çıkardım.
27. Bugün kaçta kalktın ? 9 buçukta.
28. Dün gece yarısı ne yapıyordun ? Sevdiğim ve uzun süredir görmediğim insanlarla sohbet ediyordum.
29. 4 Gözle beklediğin birşeyi adlandır ? Heyecanla beklediğim birşey yok.
30. Anneni en son ne zaman gördün? Bugün öğlen.
31. Hayatında değiştirmek istediğin şey ? Hiçbir şey.
32. Şuanda ne dinliyorsun ? Lab'daki klavye seslerini.
33. Tom isimli biriyle hiç konuştun mu ? Hayır.
34. Şuanda sinirlerini ne bozuyor ? Koca haftasonu yapmadığım ödevimi bu akşam yapacak olmam.
35. En çok ziyaret ettiğin web sitesi ? Üniversitemin web sayfası, blogger, facebook vs.
36. Gerçek adın ne ? Merve
37. Lakapların ? Fevri :)
38. İlişki durumun ? Erkek arkadaşım yok.
39. Burcun ? Aslan.
40. Erkek misin kadın mısın ? Bayan.
41. İlk okulun ? Atatürk,Zekaidede
42. Orta okulun ? Atatürk & Doğuş
43. Lise ? SAL
44. Saç rengin ? Koyu kahverengi
45. Saçın uzun mu kısa mı ? Ziyadesiyle uzun :)
46. Boyun ? 1.55
47. Birine vuruldun mu ? Evet
48: Kendinle ilgili neyi seviyorsun ? Soğukkanlılığımı ve çabuk çözüm üretebilmemi.
49. Piercings ? Evet.
50. Dövme ? Evet
51. Sağ mı sol mu ? Sağ

İLKLER :52. İlk yaralanman ? Hatırlamıyorum.
53. ilk piercing ? Yok
54. İlk en iyi arkadaşın ? Saliha
55. İlk spor aktiviten? Tenis.
56. İlk tatilin ? Marmara Adası.
58. İlk spor ayakkabın ? Adidas

ŞUANDA:

59. Yediğin şey ? Hiçbir şey.
60. İçtiğin şey ? Hiçbir şey.
61. Birazdan ... ? Eve gidip su içeceğim.
62. Dinlediğin şey ? Tuş sesleri. :)
63. Beklediğin şey ? Bazı insanlardan gelecek haberler.

GELECEĞİN:

64. Çocuk istiyor musun ? Evet.
65. Evlenmek istiyor musun ? Hayır.
66. Kariyer ? : Tüm uğraşım bunun için..

HANGISI DAHA İYİ :

67. Dudaklar mı gözler mi ? : Gözler
68. Sarılmak mı öpüşmek mi ? : Öpüşmek
69. Kısa mı uzun mu ? : Uzun.
70. Senden küçük mü büyük mü olsun ? : Büyük.
71. Romantik mi doğal mı ? : Romantik
72. Güzel bir karın mı güzel bir kol mu ? Kol.
73. Sakin mi sesli mi? Yerine göre
74. Arkadaşlık mı ilişki mi ? : İlişki.

HAYATINDA HİÇ..
76. Tanımadığın birini öptün mü ? Hayır.
77. Sert bi' likör içtin mi? : Evet.
78.Gözlüklerini ya da lenslerini kaybettin mi ? Hayır.
79. İlk çıkmadan seviştin mi : ? Bana göre değil.
80. Birinin kalbini kırdın mı ? : Evet.
81. Senin kalbin kırıldı mı ? : Evet.
82. Tutuklandın mı ? : Hayır.
83. Birini geri çevirdin mi ? : Evet.
84. Birisi öldüğünde ağladın mı ? : Hayır.Fazla soğukkanlıyım çünkü.
85. Arkadaşların tarafından kandırıldın mı ? : Çoooo...k

İNANIR MISIN ? :
86. Kendine ? : Evet.Hem de çoook.
87. Mucizelere ? : Evet.
88. İlk görüşte aşka ? : Hayır.
89. Cennete ? : Evet.
90. Noel baba? Hayır.
91. İlk çıkmada öpüşmeye ? Hayır
92. Meleklere ? : Evet.

DOĞRU CEVAPLA :94. Aynı anda 1 den fazla biriyle çıktın mı ? Hayır.
95. Bugün şarkı söyledin mi ? Hayır.
96. Birini kandırdın mı ? Evet.
97. Geçmişe dönebilsen hangi zamana giderdin ? Çocukluğuma.
98. Geçen yıldan birgünü silmek isteseydin o gün hangi gün olurdu ? O konuşmayı yaptığım güne.
99.Aşık olmaktan korkuyor musun? Hayır.
100. Bunu yollayacak mısın ? Maybe :)

0 yorum: