Pages

8.9.09

Elimdeki Avon Ürünleri

Sevgili bloggerlar,Türkiye'deki her 3 kadından 1'i gibi bende bir Avon satış temsilcisiyim.Elimde aşağıdaki ürünlerden var.Ürünler hiç kullanılmamıştır.Almak isteyenler olursa abukkraker@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilir.Çünkü yorum yazma kısmında sanırım bir sorun var ve nasıl halledeceğimi bilmiyorum. :(



2 Ekim'e kadar kullandığımız katalogda resimde gördüğünüz Senses Mystique Roll-On 7,5 TL Senses Reflection duş jeli ise 12 TL.Ürünlerin katalog fiyatı toplam 20,5 TL.Benim 2'si için sizlere verdiğim fiyat 15 TL.




Katalogda duş jeli 12 , roll-on 7,5 , el kremi 7,80 TL. Katalog fiyatları toplam 28,3 TL. Benim sizlere sunduğum fiyatla 3'ü 20 TL.





Katalogda roll-on 7,5 el kremi ise 7,8 TL. Toplam katalog fiyatları 15,3 TL. Benim sizlere sunduğum fiyatla 2'si 10 TL.




Katalogda roll-on 'ların tanesi 7,5 TL. Benim size sunduğum fiyatla tanesi 5 TL. Eğer 3'lüyü

alırsanız 12 TL.




Avon'un meşhur gliserinli el kremlerini bilmeyen yoktur.Çok güzel kokmaz ama elleri yumuşacık yapar.El kreminin katalog fiyatı 7,8 TL benim size sunduğum fiyatla 5 TL.


Duş jelinin katalog fiyatı 12 TL,el kreminin fiyatı ise 7,8 TL toplam fiyatları 19,8 TL.Benim sizlere sunduğum fiyatı ile 14 TL.
Elimde 2 el kremi,3 roll-on ve 1 duş jeli bulunmaktadır.Fotoğraflar hepsinin birbiriyle farklı kombinasyonudur.

0 yorum: