Pages

13.12.09

Gripin @ Hayal Kahvesi Bistro


Gripin benim severek dinlediğim ve gerçekten kaliteli müzik yaptığına inandığım bir grup.Dün akşam Hayal Bistro'da konserleri vardı.Arkadaşımın 1 haftadır başının etini yemiştim ve en son çekeleye çekeleye götürdüm konsere.
Kendi parçalarından ayrı olarak Onlar Yanlış Biliyor,Ele Güne Karşı,Batsın Bu Dünya gibi cover'lar da söylediler.Hepsi gerçekten çok güzeldi.Mekanı doldurdular,gelenleri memnun ettiler.Arkadaşım etrafından duyduklarından dolayı gitmeyelim gitmeyelim deyip zorla gelse de gecenin sonunda o da mutlu ayrıldı.
2 birayla sarhoş olup (ki nasıl oluyor anlamış değiliz) çılgın danslar ederken üzerime doğru düşüp,ezilme tehlikesi geçirmeme sebep olan bir grup olsa da güzel bi konserdi.Ayrıca dün akşam gerçek anlamda ilk defa sigara yasağının işe yaradığını gördüm.Hali hazırda bir yasak olsa da uygulamayan bir çok yer var.Nevizade'de gayet ortalıktaki mekanlarda püfür püfür içiliyor ve sanki insanlar yasak var diye daha çok içiyor.Boğulacak gibi oluyorsunuz.Biz sigara içmeyen insanlar içenlerin nikotinini çekmek zorunda kalmadık.Ve üstümüze saçımıza başımıza o iğrenç koku sinmedi.Performans alt kattaydı sigara içilmemesine rağmen çok insan olduğu için kendi karbondioksitimizde boğulmadık.
Kısacası ben memnun kaldım sizlere de tavsiye ederim hem Bistro'yu hem Gripin konserini.19 Aralık'ta bir konserleri daha var aynı yerde.Giderseniz biletinizi Biletix'den değil de Hayal'den alın.Biletix'e işlem ücreti ödemiyorsunuz ve daha uyguna alıyorsunuz biletleri.

0 yorum: